marți, 10 august 2010

PAGINI DE ISTORIE PUŢIN CUNOSCUTE

Am părăsit pentru un moment preocupările mele privind istoria metalelor, pentru că am fost atras de o revistă de mare valoare ştiinţifică "DOCUMENT" editată de "Serviciul Istoric al Armatei" -"Arhivele Militare Române". În nr.4/2008 am găsit un interesant articol despre ocupaţia germană în România între 1916-1918.
Am remarcat omagiul militar pe care feldmareşalul Mackensen l-a adus Regelui Carol I pentru faptul că acesta a fost partizanul alianţei cu Germania (Puterile Centrale), în Primul război mondial şi pentru că a fost o mare personalitate de origine germană.
Imaginea este din articolul amintit:
http://www.defense.ro/Site%20SIA%2007-2010/document9.html


CAROL I REGELE ROMÂNIEI (născut la 10 aprilie 1839, Sigmaringen - decedat la 10 octombrie 1914, Sinaia)
Domnitor al României între: 10 mai 1866 - 23 martie 1881, când este proclamat Rege al României, domnind până la moartea sa în 1914.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu